Az év 6. hetében is az RTL Klub volt a legkedveltebb hazai csatorna, 22 százalékos átlaggal tartotta vezető helyét a 18,8 százalékos Tv2 és a 9,3 százalékon álló MTV előtt. Az ötven alatti felnőtteknél a közszolgálati televízió ismét 5 százalék alatt maradt. A kereskedelmi célcsoportban bő öt százalékponttal nyert az RTL a Tv2 előtt, a különbség főképp estefelé, a főműsoridőben nő meg, ekkor már kilenc százalék volt az előnye.
A legnézettebb film a Csonthülye 2. része volt - hagyományosan sokan tévének vasárnap este, a Csapás a múltból alcímet viselő produkció is ekkor futott, 1,75 millió követővel. Érdekesség, hogy a Barátok közt legjobb eredményét igencsak megközelítette a Jóban Rosszban február 11-i (valamivel előbb kezdődő) része, előbbi 1,73, utóbbi 1,65 millió magyart ültetett a képernyő elé. A hét kérdése volt, mire megy másodjára a Heti hetes ellen a Frizbi Hajdú Péterrel - a műsor csak 27. lett a listán, és bő kétszázezer nézőt veszített egy hét alatt, holott korábban is kezdődött, mint a bemutatkozó adás.
A kereskedelmi célcsoportban is az említett amerikai-dél-afrikai vígjáték nyert, nagyon erős volt A mentalista, jól ment a Fókusz, a Barátok közt és az Esti Showder. A Tv2 két műsorral szerepel a top 10-es listán, és az is figyelemreméltó, hogy egy sokadjára ismételt film, A függetlenség napja újra 30 százalék fölött tudott teljesíteni. Hajdú Péter műsora a 18-49-es célcsoportban 17 százalék alatt maradt, de a csatorna sietve jelezte közleményben, hogy "tartalmilag elégedett a műsorral, mely új színfoltot hozott a kereskedelmi tévézésbe, a Tv2 tehát hosszú távra tervez a Frizbi-vel."
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel!
(Forrás: AGB Nielsen)
-----------------------------------
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel!
(Forrás: AGB Nielsen)