A teljes lakosságnál 20 százalékos átlagos nézettséggel az RTL Klub volt a legkedveltebb hazai televízió az év 34. hetében, a Tv2 1,3 százalékponttal maradt le. Harmadiknak az MTV egyes csatornája futott be, 9,4 százalékot szerezve. A kereskedelmi célcsoportban, leginkább a főműsoridőben maradt le a nyáron még sokkal jobban teljesítő Tv2: majdnem nyolc százalékpontot vert riválisára az RTL Klub, és ez nem csak a váratlanul magas számokkal rajtoló X-Faktor miatt alakult így.
Az ötven alatti felnőtt nézőknél a Tv2 messze leggyengébb estéi a kedd és a péntek voltak, a csatorna ekkor 15 százalék alatt maradt, miközben a többi estén 22-24 százalékos közönségarányra volt képes. A mélyrepülés oka a Bajnokok Ligája: sem a keddi selejtező, sem a pénteki szuperkupa nem érdekelt annyi tévézőt, hogy az országos, szórakoztató tévécsatorna közvetítését indokolná. Mivel a Debrecen idén nem jutott be a BL főtáblájára, nem várható erős ősz a keddi, Tv2-es nézettségben (a csatorna csak a keddi BL-napok, a döntő és a szuperkupa jogait vette meg, évadonként összesen 18 estére kötötte magát a Bajnokok Ligájához).
"A BL jó, mérhető, egy 2009 őszi imidzskutatásból pedig kiderült, hogy a Tv2 mint márka elfogadottsága lényegesen nőtt a férfiak körében, ezáltal szinte azonos lett a két országos kereskedelmi csatorna elfogadottsága ebben a célcsoportban" - nyilatkozta 2010 júliusában az [origo]-nak Várdy Zoltán, a csatorna vezérigazgatója, mikor arról faggattuk, nem volt-e kidobott pénz az a sok százmillió, amit a BL-jogokért kifizetett a tévé, különösen úgy, hogy ezzel évi tucatnyi vereséget is vett (az interjú itt olvasható egészben).
A Megasztár egy héttel korábban a célcsoportban 44 százalék fölött végzett, simán nyert sávjában, de a rivális X-Faktor rajtja igen erősen visszavetette a csatorna szombat esti eredményeit, így legutóbb csak 23 százalékot jegyzett.
A halovány, keddi BL-nézettség befolyással volt a top 30-as lista élmezőnyére is: váratlanul erős, 1,98 milliós eredménnyel élre tört a Barátok közt, az aznapi adással, megelőzvén még az 1,77 milliós X-Faktor-t is. A napi szappanoperák iránti igény változatlanul magas itthon, a Jóban Rosszban futott be harmadiknak, 1,4 milliós táborral.
Top 30, teljes lakosság
-----------------------------
Top 30, 18-49-es, kereskedelmi célcsoport
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel