A reklámiparból érkezik a Tv2 új vezérigazgatója

Vágólapra másolva!
Simon Zsolt, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) ex-elnöke, és a Mediaedge:cia médiaügynökség ügyvezetője lesz a Tv2 vezérigazgatója 2010 október 25-től.
Vágólapra másolva!

Várdy Zoltán 2010 július 1-jén jelentette be, hogy októberig irányítja a Tv2-t: a csatorna szeptember 27-én közleményben tudatta, hogy Simon Zsolt, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) ex-elnöke, és a Mediaedge:cia ügyvezetője megállapodott a Tv2 tulajdonosával (ProSiebenSat.1), így ő vezeti október 25-től a jelenleg nézettségen második helyen álló kereskedelmi csatornát.

Az 1973-ban született Simon a Külkereskedelmi Főiskolán végzett, 1995-től McCann-Ericksonnál dolgozott a médiaosztályon, idővel médiavásárlási igazgatóként, 1999 és 2000 közt a Universal McCann társügyvezetője volt. Tíz évvel ezelőtt lett a Mediaedge:cia médiaügynökség ügyvezető igazgatója, 2006-tól a MEC Interaction közép-kelet-európai igazgatója, 2008 és 2010 közt a MAKSZ elnöke. A Marketing & Media című lap 2010 májusában a tíz legbefolyásosabb médiaszekember közt tartotta számon.

"Hosszú folyamat során megismerkedtem a csatorna tulajdonosainak terveivel, hogy képzelik el a digitális átállást, és ebben milyen szerepet szánna a helyi vezetőnek, és úgy döntöttem, hogy ez a feladat nagyon közel áll az elképzeléseimhez, a piac fejlődéséről alkotott véleményemhez. Ezért úgy döntöttem, hogy "szakmát" váltok, hiszen a televíziózásnak nyilván van reklámvetülete, hiszen ebből él, ugyanakkor nagyon nagy a társadalmi felelőssége, véleményformáló ereje, kulturális missziója, ami nyilván teljesen más megközelítést igényel. Új pozíciómban azon leszek, hogy kihozzam az értékeket a Tv2-ből. Fókuszba kerül a nézőcentrikus műsorkínálat és a megtérülés orientált hirdetési megközelítés, hiszen közös érdek, hogy a televízió, a csatorna minden ügyfélnek a legjobb marketing befektetés legyen" - nyilatkozta Simon Zsolt.

Az elmúlt hetekben több név is felmerült Várdy lehetséges utódjaként: a Kreatív például írt Stefanovszky Andrásról, a Procter & Gamble korábbi regionális vezetőjéről, aki az [origo] információi szerint már korán kiesett a versenyből. A lapok szerint a megbízott fejvadász cég megkereste Kolosi Pétert, az RTL Klub programigazgatóját, Kocsis Attilát, a Viasat3 egykori vezérigazgatóját, a HVG jelenlegi kereskedelmi igazgatóját, Fischer Andrást, az [origo] egykori vezérigazgatóját és Such Györgyöt, a Magyar Rádió nemrég távozott elnökét is. Fischer lapunknak elmondta, hogy valóban volt ilyen jellegű megkeresés, Kolosi Péter semmiféle kommentárt nem kívánt fűzni kérdésünkhöz. Az Index szerint az utolsó körbe bekerült még Ruszkai Nóra, a Sanoma egykori vezérigazgató-helyettese, Steve Varcoe, az RTL Klub egykori kereskedelmi vezetője, és Christoph Tonini, a Ringier Magyarország egykori vezetője.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!