Az év 35. hetében a teljes lakosságnál nagyjából egyformán teljesített a két nagy kereskedelmi tévé: az RTL Klub 20,6, a Tv2 pedig 20 százalékot ért el, tehát tízből négy néző átlagban ezt a két tévét figyelte, miközben az MTV egyes csatornája csak 8,8 százalékot jegyzett az AGB mérése szerint. A 18-49-es célcsoportban sem volt jelentős a különbség, a 20,4 százalékot elért RTL háromtizeddel verte riválisát, főműsoridőben viszont már 3,6 százalékpont volt a differencia.
Nemcsak presztízskérdés a két nagy csatornánál, hogy ki nyeri a szombat estét, hanem egyértelműen pénzügyi is, hiszen hétvégén, szombat és vasárnap este tévéznek legtöbbet a magyarok, ilyenkor lehet egy filmmel, show-val kétmilliós nézettséget elérni. Az év 35. hetében az X-Faktor-nak sikerült ez, a Tv2 pedig - miután elveszette a fél nyolctól kilencig tartó sávot - egy második Megasztár-adással 1,81 millió tévézőt szórakoztatott. Az újra induló Frizbi Hajdú Péterrel 950 ezer nézőt érdekelt, hétköznaponként pedig A széf és a múlt héten indult Édesnégyes csatája érdemel említést: a vetélkedő minden nap legyőzte nézettségben a Kozsóval indító párkeresőt.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel
----------------------
A kereskedelmi célcsoportban is ellenállhatatlan volt az X-Faktor, hiszen igen ritka, hogy - nyolcvan magyar nyelvű csatorna mellett - ugyanazt a műsort nézze az összes fiatal tévéző fele: az RTL Klub tehetségkutatója 50,1 százalékos közönségarányt ért el szombaton. A Megasztár első adása simán kikapott Nagy Feróéktól, a második viszont nyert sávjában, meggyőző eredménnyel, 44,5 százalékot szállítva. A filmek közt a Szakíts, ha bírsz, a heti sorozatok közt az NCIS volt a legnézettebb a múlt héten.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel
Érdekes vagy pocsék tévéműsort, reklámot látott? Mi zavarja a képernyőn? Kérdése, aggodalma, sztorija van? Írja meg nekünk!