A tévés tehetségkutatók őszi promóciós kampányának egyik eleme volt az alább is látható, Tv2 által összevágott anyag, amelyben az X-Faktor jelképét, a nagy X-et felváltja a Megasztár ismert emblémája, a csillag. "Nem kutatjuk a térképet elásott kincsek után, és az X soha, de soha nem jelöli a helyet" - jelenti be a promóban Harrison Ford, majd egy diadalittas hang hozzáteszi: "Na ugye, Mr. Jones!"
A csatornák az általuk egy vagy több sugárzásra megvett filmek promóit nem szokták egyeztetni a forgalmazóval, de itt bonyolultabb a helyzet, mert ezzel a promóciós anyaggal a Tv2 egyfelől az Indiana Jones-filmjeit reklámozta, másfelől összekötötte a két márkát - talán ezért is vetette le a képanyagot az amerikai jogtulajdonos. Los Angelesből viszont aligha figyelik a magyar csatornák ajánlóit, így valószínű, hogy előzőleg Magyarországról érkezett panasz a Paramount Pictureshöz. Az [origo] megkeresésére az InterComnál elmondták, hogy a cég csak a DVD-forgalmazásban érdekelt, így az ügyhöz nincs közük, ugyanakkor a UIP Duna pedig csak a mozikban forgalmazta a filmeket.
"Világszerte bevett szokás, hogy a promókészítők hozzányúlnak a felhasznált filmrészletekhez, éppen ezért minket is váratlanul ért a forgalmazó reakciója. Általában az ellenkezője szokott történni: kifejezetten kedvelik a kreatív promókat, megesett, hogy az egyik filmforgalmazó még a prezentációjába is beillesztette a Tv2 egyik promóját. Hogy ebben a konkrét esetben mi áll a visszahívás hátterében, nem tudjuk, és nem is firtatjuk a dolgot" - válaszolta az [origo] megkeresésére a Tv2 szóvivője, Koltay Tamás.
Érdekes vagy pocsék tévéműsort, reklámot látott? Mi zavarja a képernyőn? Kérdése, aggodalma, sztorija van? Írja meg nekünk!