Kereskedelmi célcsoportban 26 százalékos közönségaránnyal futott a Friderikusz Sándorral felálló Legyen ön is milliomos! első része, ami önmagában jó rajt, hiszen nyert műsorsávjában, de a komoly kampány után ennél magasabb is lehetett volna (előtte a csatornán az Egy perc és nyersz 32 százalék, a Barátok közt 30 százalék fölött végzett). Ha a kvíz tartja ezt a százalékot májusig, nem veszít nézőket, akkor még lehet tavaszi siker, mert a tévé főműsoridős átlaga fölött hozott elsőre.
A TV2 régi sikersorozatát, a Doktor House-t tette be Jóban Rosszban után, a nyolcadik évad nyitóepizódja ment nagyjából a kvízzel szemben: az AGB Nielsen mérése szerint 16,1 százalékot szerzett, azaz elsőre az RTL műsora legyőzte a morózus dokit. A Született feleségek is fáradni látszik, 15 százalék alatt maradt.