Jennifer Love Hewitt új sorozatát, a The Client List-et előbb a színésznő nagy mellű képeivel népszerűsítette óriásplakátokon a Lifetime tévécsatorna, de később a tévétársaság marketingosztálya túl merésznek találhatta a fehérneműs, erotikus fotókat, így az újabb verzióban már digitálisan kicsinyítették a színésznő melleit, hogy újságok címlapjára kerülhessenek. Az eredeti képeket itt nézheti meg, a transzformáció utánit itt találja.
Hewitt - aki az új sorozatban egy szexet is kínáló masszázsszalonban dolgozó családanyát alakít - a The Kevin & Bean Show-ban elmondta, hogy erősen csodálkozik azon, hogy digitálisan átalakították testét, mert korábban minden hasonló esetben megmutatták neki az új képeket, de ezúttal az ő engedélye nélkül adták ki ezeket.
A szériát április 8-án mutatták be az USA-ban, és a figyelemfelkeltő kampány valóban hatásos lehetette, mert 2,8 millió nézővel nyitott, ami a Lifetime csatornán remek szám, 2009 óta nem volt ilyen jó sorozatpremier - akkor a Drop Dead Diva ért el ugyanilyen eredményt.