Az RTL3 már nem tévécsatorna lesz

Vágólapra másolva!
Mivel októberben RTL II néven indított új csatornát a tévétársaság, az RTL3 hallatán sokan azt hihetik, hogy még egy kábeltévével bővül a piac - holott az r-time egy új értékesítési modelljéről van szó.
Vágólapra másolva!

A médiakereskedőház 2013. január elsejétől a portfólió három kábelcsatornáját, a Cool, a Film+ és az október 1-jén elindult RTL II reklámidejét együttesen értékesíti, még hozzá úgy, hogy ezeken a kábelcsatornákon tükörblokkot alkalmaz. A tükörblokk nem más, minthogy a reklámblokkok összehangoltan futnak majd a csatornákon, vagyis ugyanazon reklámszpotok egyazon időben lesznek láthatóak mindhárom kábelcsatornán - közölte az RTL.

Az RTL3 nevű értékesítési modell az r-time szerint azt jelenti, hogy a cég egy várhatóan 12 százalékos közönségarányú kábelcsatornával (valójában három kisebbel), egy harmadik nagy kereskedő csatornával szolgál a hirdetőknek.

A 2012. december 17-től 16:9-es képarányban sugárzó RTL II, Cool és Film+ műsorstruktúrája változatlan marad, kizárólag a reklámblokkokat érinti a változás.

Olvasnivaló: Tovább tart az X-faktoros átok

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!