A médiakereskedőház 2013. január elsejétől a portfólió három kábelcsatornáját, a Cool, a Film+ és az október 1-jén elindult RTL II reklámidejét együttesen értékesíti, még hozzá úgy, hogy ezeken a kábelcsatornákon tükörblokkot alkalmaz. A tükörblokk nem más, minthogy a reklámblokkok összehangoltan futnak majd a csatornákon, vagyis ugyanazon reklámszpotok egyazon időben lesznek láthatóak mindhárom kábelcsatornán - közölte az RTL.
Az RTL3 nevű értékesítési modell az r-time szerint azt jelenti, hogy a cég egy várhatóan 12 százalékos közönségarányú kábelcsatornával (valójában három kisebbel), egy harmadik nagy kereskedő csatornával szolgál a hirdetőknek.
A 2012. december 17-től 16:9-es képarányban sugárzó RTL II, Cool és Film+ műsorstruktúrája változatlan marad, kizárólag a reklámblokkokat érinti a változás.
Olvasnivaló: Tovább tart az X-faktoros átok