"A magyarországi piac elég telített, komoly versenyhelyzetek alakulnak, alakulhatnak ki. A Viacommal sikerült olyan portfóliót kiépítenünk, amely a harmadik legerősebb lehet az országban. Ráadásul külön előnye, hogy a nézőinket szinte 4 éves kortól 49 éves korig végig tudjuk kísérni csatornáinkon úgy, hogy közben minden korosztálynak egyéni tartalmat ajánlunk. 2012 óriási sikerének tartjuk, hogy a Comedy Central a legnagyobb versenyt hozó, 18-49 évesek alkotta célcsoportot tekintve stabilan az első tíz tévéadó között van" - nyilatkozta a Médiapiacnak Bartosz Witak, a Viacom Kelet-Európáért és Izraelért felelő ügyvezető igazgatója.
Mint mondta, folytatják 2013-ban az eddigi expanziós stratégiát. "Ilyen célunk például a Comedy Central Extra elindítása Romániában és Magyarországon. Szeretnénk ezt a csatornát az egész régiónkban minél több háztartásba eljuttatni" - tette hozzá. Witak szerint a Nickelodeonnal kapcsolatban továbbra is ambiciózus terveik vannak, és a lefedettség bővítésével 2013-ban megcélozzák a gyerekcsatornák közötti második helyet.