A 2013. július 1-31. időszakban 13,4% volt a TV2 főműsoridős közönségaránya, míg az RTL Klubé éppen 8 százalékponttal több, vagyis 21,4%. A legnagyobb júliusi share-különbség a két csatorna között 2002-ben volt, ekkor 11,2 százalékpont volt a differencia az RTL Klub és a TV2 között a vizsgált időszakban (július 1-31., 18-49, 19:00-23:00), akkor is az RTL Klub javára - adta ki közleményben utóbbi csatorna.
Az RTL Klub - az országos televíziók közönségarányának évek óta tartó csökkenése ellenére - tavaly júliushoz képest növelni tudta közönségarányát az ötven alatti felnőttek célcsoportján főműsoridőben (tavaly júliusban 19,9%-os share-t produkált), míg a TV2 közönségaránya idén is tovább csökkent. Az RTL-es növekedés egyik oka, hogy az Éjjel-nappal Budapest nem tért nyári pihenőre (nem úgy, mint a Barátok közt vagy a Jóban Rosszban), és rendületlenül szállítja a 25-30 százalékokat.