Láthatóan kiéhezve várták a tévézők a negyedik X-Faktort, amely három új mentorral és két új műsorvezetővel rajtolt szombat este. A teljes lakosságban 46,5 százalékkal ment az első válogató adás, azaz nagyjából a bekapcsolt készülékek felén ez a műsor ment. A 2 millió 47 ezer néző azért is imponáló, mert a heti bontásban a második helyre beért Barátok közt 1 millió 423 ezret csinált, az Éjjel-nappal Budapestnek pedig 1 millió 150 ezer volt a legjobb eredménye. A TV2-n a Naplót nézték legtöbben, 1 millió 72 ezren.
A kereskedelmi célcsoportban is gálázott az X-Faktor, közel 51 százalékot ért el, ami kiemelkedő eredmény, hiszen a tradicionálisan jól teljesítő RTL-es szappanopera és az Éjjel-nappal is 30 körül volt a múlt hét erősebb estéin. A tehetségkutató első idei adását a célcsoportból közel 900 ezer tévéző látta.
Az első adásról itt írtunk hosszabban, Alföldi-interjúnkat pedig itt találja.