A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
3
Ezüstérem
3
Bronzérem
2
HUNMagyarország
09:30Kajak-kenuKajak 500m-négyes 1. forduló 1. futam
HUNMagyarország
10:10Kajak-kenuKajak 500m-négyes 1. forduló 2. futam
HUNMagyarország
10:30Kajak-kenuKenu 500m-páros 1. forduló 1. futam
HUNMagyarország
11:10Kajak-kenuKenu 500m-páros 1. forduló 2. futam
HUNMagyarország
11:40Kajak-kenuKajak 500m-páros 1. forduló 2. futam
HUNMagyarország
12:00Kajak-kenuKajak 500m-páros 1. forduló 4. futam
HUNMagyarország | Magyarország
12:20Kajak-kenuKajak 500m-páros 1. forduló 2. futam
HUNLévai Zoltán
12:30BirkózásZoltan Levai-Burhan Akbudak
NyílNyíl

A TV2-n van a legtöbb termékelhelyezés

Vágólapra másolva!
Ezerhatszáz márkát népszerűsítettek termékmegjelenéssel a két piacvezető kereskedelmi televízió műsoraiban a reklámblokkokon kívül. Egy-egy márka átlagosan háromszor tűnt fel – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2013 második negyedévét vizsgáló legújabb jelentéséből.
Vágólapra másolva!

A TV2-n 2810, míg az RTL Klubon 2079 termékmegjelenítés volt látható, amely a két csatorna között 15 százalékos eltérést jelent. Mindkét kereskedelmi tévé műsorkínálatának több mint felében volt termékmegjelenítés: a TV2 műsorainak 69 százalékában, míg az RTL Klubon a programok 51 százalékában. Tehát a reklámblokkok mellett az adások többségében további olyan kereskedelmi üzenetekre is számíthat a néző, amelyek tévéműsorokban bukkannak fel - közölte az NMHH.

A TV2-n negyedével többféle termék, azaz 724 különféle áru vagy szolgáltatás került a műsorokba, mint az RTL Klubon, ahol 575 fajta.

A leggyakrabban felbukkanó márka az Update volt, kereken száz esetben, valamennyi a TV2-n volt látható. Az RTL Klubon a szallas.hu márkája bizonyult a legaktívabbnak, amely hatvanszor jelent meg a műsorokban – ez az összesített listán csupán a negyedik helyre volt elég. A Telekom 94, az Adidas 76 alkalommal volt jelen a csatornák műsoraiban.

Idén április és június között a tematizált, és a szolgáltató magazinműsorokban, valamint a reality-kben volt a legtöbb termékelhelyezés. A TV2-n az Mokka, az Aktív műsorok, valamint Nagy vagy! tévés verseny volt a legnépszerűbb, míg az RTL Klubon a Reflektor, a Fókusz és a Brandmánia magazinok.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!