Jóllehet, az USA-ban igen népszerű a Netflix, gondjai vannak a terjeszkedéssel, nem minden piacon fog tudni könnyen területet szerezni. Az El Confidencial Digital szerint a cég 2015 második felében próbált volna nyitni Spanyolországban, de olyan elemzést kaptak a vezetők, amely azt jelzi, hogy a helyi fogyasztók nem hajlandóak fizetni ilyesféle tartalomért, inkább továbbra is az ingyenes, de rizikósabb torrentoldalakban, netes kalózkodásban bíznak.
2014 végén még biztosnak tűnt a Netflix dél-európai expanziója, de a jelentés szerint jelenleg ráfizetéses lenne a költségekkel járó terjeszkedés. Példaképp hozzák a Wuaki.tv-t, amely kétmillió spanyol előfizetővel bír, ráadásul növekedett is 2014-ben, de még így sem hozta vissza a befektetett pénzt (46 milliós piacot jelent Spanyolország).
A Netflix a közelmúltban a latin-amerikai piacon viszont erősödött, ötmillió új előfizetővel, 2014 novemberében már világszerte 35 millió felhasználó fogyasztotta filmes-sorozatos tartalmait. A sorozatpiacon is aktív cég hat európai országban is elindította már szolgáltatását.