A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

A XXI. században is akadnak érdekességek

A régi Nemzeti Színház bontása
Vágólapra másolva!
A XXI. század aktuális része - amely az egykori Nemzeti Színházról szólt - is befért január 13. tíz legnézettebb műsora közé, jó számokat hozott A mentalista is. Napi nézettség.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Borsody Istvánnak a régi Nemzeti Színházról szóló filmje a XXI. század-ban 390 ezer embert érdekelt a teljes lakosságból, ami a műsor jellegét és a késői időpontot tekintve elég szép szám, a riporter így mindenképp felfelé megy a Médialiftben. Egy emelettel lejjebb, de még mindig felfelé tart a Miami helyszínelők főszereplője, David Caruso, aki késő délután a Cool kis kiugrását hozta, amivel pár percre az RTL Klub fölé is ment közönségarányban, ez látható az alábbi grafikonon is.

A TV2 új sorozata, a King & Maxwell azonban nem nagyon megy, ennek női főhőse, Rebecca Romijn piros nyilat kapott. A grafikonból kitűnik, hogy a TV2 ebben az idősávban a Film+-szal birkózott, ahol a Nehéz idők című amerikai thriller ment - ebben a magánütközetben végül egy hajszállal a King & Maxwell nyert, amely a film 5,9 százalékos közönségarányával szemben 6 százalékot hozott.

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A grafikonon látható, hogy nagyjából 20 órától az RTL Klub uralta az estét, az M1 a Híradó este alatt ugrott meg valamennyire, de a 10 százalékot még így sem érte el. A legnézettebb műsor a teljes lakosságban ismét a Barátok közt volt, 1 millió 203 ezer néző volt kíváncsi rá. Ezen kívül a Fókusz, az RTL-es Híradó és a Tények hozott 1 millió felett - az Éjjel-nappal Budapest ebből a körből épp kimaradt 945 ezer nézővel, A mentalista pedig hatodik lett a listán, 929 ezren figyelték.

Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el a teljes lakosságban. A napot az RTL Klub nyerte 14,9 százalékkal, jól teljesített viszont az ATV is, amely ebben a kategóriában az ötödik lett 3,5-tel - a 18-49-es és a 18-59-es korcsoportban azonban már nem fért be a legjobb tíz közé. A két célcsoportban az ATV és a Duna TV helyett a Comedy Central és a Story4 szerepel új csatornaként, előbbi a 18 és 49 év közöttiek körében ötödik lett, az éppen tévézők 4,1 százaléka választotta.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

Az első grafikonon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez az szám, annál jobban örülnek a műsokészítők és a csatorna vezetői.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!