A Dr. Tóth című műsort szánta az RTL a Híradó előtti műsorsávjába, heteken át ment is, majd karácsony előtt, mint a legtöbb napi sorozat vagy saját gyártású műsor a nagy tévéken, téli pihenőre ment. Január 5-én azonban nem tért vissza, A macska című sorozat a TV2-n pedig könnyen veri a Szombat esti láz ismétléseit.
„Az első két héten valóban nem adjuk, de azután visszatér. Biztos, hogy ez kicsit előny a Macskának, de annak úgyis vége lesz előbb-utóbb" – mondta az Origo megkeresésére Kolosi Péter, az RTL-csoport programigazgatója. A döntésben szerepet játszik, hogy november és december a legzsúfoltabb időszak, akkor reklámoznak a legtöbben, év elején viszont a hirdetési kedv erősen visszaesik - a Dr. Tóth pedig percre vetítve drágább műsor, mint a La Gata mexikói telenovella, az RTL nem akarta ellőni egy kereskedelmi szempontból szellős időszakban.
Megvizsgáltuk az utolsó tíz napot, amikor egymás ellen mentek. Látható, hogy az RTL Klub célcsoportjában tízből négyszert nyert a tévés doki, hatszor a sorozat. A TV2 a 18-59-es korcsoportnak dolgozik, ott elégedettebben szemlélik a második görbét.