"Nem panaszkodhatom, sok lábon állok. A cégem ügynökségként is működik, fő bevételünket ebből nyerjük. Aztán itt van az éttermünk és a Magyarország Szépe Kft., ahol Kulcsár Edinával világraszóló sikert értünk el. Vannak befektetéseim, a miskolci sörfesztivált is csinálom, és itt a tévéműsorom, a Frizbi is. A magánvagyoni helyzetemről nem szívesen beszélek. A cégem mérlegadatai nyilvánosak, az interneten megtekinthetők. Tavaly a cégnek egymilliárd forint volt a nettó árbevétele, és ez idén is meglesz" - nyilatkozta a Borsnak a tévés.
"Az, hogy ki tehetséges és ki nem, az szubjektív. Ebben a szakmában van egy objektív mérce, az pedig a nézettség. Én 15 éve vagyok ezen a pályán, és mindig szerződést hosszabbítanak velem. Ha nem lenne jó a produktum, amit leteszek az asztalra, akkor ez nem így lenne. Hányan véreztek már el ebben a szakmában?" - tette hozzá. Hajdú Péter műsora a Frizbi, de 2015-ben már az Aktívot is ő gyártja a TV2-n.