A Super Bowl, vagyis az amerikaifoci-bajnokság döntője hagyományosan a legnézettebb tévéműsor az Egyesült Államokban, ennek megfelelően a reklámidő is igen drága, az itt kijött kisfilmek pedig általában igen ötletesek, látványosak. Lássunk pár videót az idei kínálatból!
A Wix.com nevű honlappal könnyedén létrehozhatunk más weboldalakat, ennek egyszerűségére hívja fel a figyelmet a cég Super Bowlra időzített reklámja. Az elején az amerikaifocitól már visszavonult Brett Favre tűnödik azon, hogy mihez kezdjen magával, majd több korábbi játékos is feltűnik, akik már mind belekezdtek saját vállalkozásukba - Terrell Owens pitéket süt, Franco Harris esküvőszervezőnek állt, és természetesen mind a Wixszel építették ki saját honlapjukat.
Az Egyesült Államokban ismert két tévés, Katie Couric és Bryant Gumbel a Today című műsorban 1994-ben még arra kérték szakértőjüket, hogy magyarázza el nekik, mi az az internet. A BMW ezt a ma már viccesen hangzó párbeszédet ismételte meg, csak épp a két műsorvezető a cég új modelljében, az i3 nevű elektromos autóban vitatkozik a kocsi működéséről - a BMW nyilván azt reméli, húsz év múlva ezt is pont olyan széles körben fogják használni, mint az internetet.
A mobiltelefonok energiaellátását segítő Mophie nem aprózta el első Super Bowl-os hirdetését. Egy komplett világvégét mutat be, ahol minden a feje tetejére áll: Afrikában hó esik, a tévéstúdióba vadállatok törnek be, egy kutya embert sétáltat, egy pap tévét lop, és más hasonló, hihetetlen esetek történnek - a végén kiderül, hogy mindezt az okozza, hogy Istennek lemerült a mobilja. Márpedig - ahogy a szlogen mondja -, ha a telefonnak vége, csak isten tudja, mi történhet.
Az Avocados új reklámja stílszerűen az amerikaifocihoz kötődik, a világ első, négymilliárd évvel ezelőtti draftját mutatja be - vagyis azt a kiválasztási folyamatot, amikor az egyetemi futballcsapatok legjobbjai felkerülnek a profi ligába, az NFL-be. Ausztrália nevében a kenguru indul, az Egyesült Államok a búzát választják, míg Mexikót az avokádó képviseli.
Az idei Super Bowl reklámblokkjának egyik sztárja Liam Neeson, aki az Elrabolva ismert monológját ismétli meg egy videojátékhoz, a Clash of Clans-hoz igazítva - miközben egy pékségben vár az uzsonnájára. Mindenképpen meg akarja bosszulni a játékban elvesztett harcot, haragját valószínűleg valamennyi elszánt videojátékos át tudja érezni.