Neil Patrick Harris csinált egy egyszerű Heineken-reklámot, amelyben egy fehér háttér előtt arról magyaráz, hogy a sör light kiadása a legjobb a maga műfajában – ha pedig valaki más véleményen van a megkóstolása után, annak visszaadja a pénzét. Mármint nem ő, majd talán a Heineken, de ebben ő sem egészen biztos:
A következő, frissen kikerült reklám már erre játszik rá: a színész egy élelmiszerboltban sétálgat, amikor az Adrian Martinez által játszott rajongója megszólítja, majd többen is köré gyűlnek, de mindenki csak a sörreklámból ismeri, annak szövegét idézgeti neki. Harris hiába hajtogatja, hogy ő egy komoly színész, a rajongók egy része még a nevét is rosszul tudja, Neil Patrick Haroldnak hívja:
Neil Patrick Harris eközben napjaink egyik legsokoldalúbb színésze, az Így jártam anyátokkal Barneyjának megformálása után a Holtodiglan-ban és az Amerikai Horror Story-ban is megmutatta, hogy nem csak komikusként képes remekelni. Számos díjátadót is vezetett, idén már az Oscar-gálát is rá bízták.