Szépen rajtolt A konyhafőnök újabb évadja, Fördős Zé megy is a médialiftbe. A ma vizsgált 18-49-es korcsoportban az RTL-es Astro Show hosszan szinte kimutathatatlanul alacsony nézettséget szállított, a nullát karcolva, és így ez a műsor lefelé halad. Az Éjjel-nappal Budapest általában igen jól teljesít, tegnap még inkább verte a mezőnyt.
Mint a görbén is látszik, az RTL Híradó és a Tények még nagyjából egyformán teljesített, de előbbi tévétársaság gasztroműsora jobban izgatta a fiatal tévézőket, mint a Jóban Rosszban, így látványosan elvált egymástól a két nagy kereskedelmi tévé. Az Éjjel-nappal Budapest célcsoportban roppant népszerű, a 30 százalékot támadta, jobb közönségaránnyal ment, mint a régi favorit Barátok közt. A hétfői nem volt a TV2 estéje, mert este 8 után a Cool és a Film+ szintjén vitézkedett csak, csekély sikerrel.
A fentiek fényében nem csoda, hogy 18 százalékkal az RTL Klub lett a legnézettebb csatorna, közel 7 százalékponttal megelőzve a TV2-t. A Duna csak 2,5 százalékot ért el ebben a korcsoportban, de a top 10-be befért az M2 és az M3 is.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide. A napokban interjúztunk Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatójával, a cikket itt találja.