Felfelé megy a médialiftben a vasárnap estig jóformán ismeretlen Kiss Daniella, Magyarország szépe, ő képviseli az országot majd Kínában, a Miss World 2015 nemzetközi döntőjén. Róla még fogunk hallani, így megérdemli a felfelé nyilat, akárcsak Kotroczó Róbert, az RTL-csoport hírigazgatója, aki a legnézettebb tévéhíradót készítette a múlt héten. Bugra Gülsoy és a Kuzey Güney viszont lefelé szánkázik, a TV2 megelégelte a harmatos nézettségi mutatókat, így a hétévére száműzte a török sorozatot.
Alább látható a húsz legnézettebb hazai tévéműsor: az első hét helyet az RTL Klub vitte el, a Barátok közt volt az egyetlen, amely legalább egymillió honpolgárt szórakoztatott, de
Szulejmán 900 ezres, magyarokból álló (!) serege is tetszetős.
A TV2 egy nyolcadik és egy tizenkettedik helyet csípett el, de a 18-49-es korcsoportban még rosszabbul áll, ott csak a 13. helyre volt jó a legnézettebb műsora, a Die Hard negyedik része.
Teljes lakosságban, egész napot vizsgálva csak 1,2 százalékpontos az RTL Klub fórja, de az ötven éves kor alatti felnőtteknél már bő 5 százalékponttal vezet. A fiatalabbaknál a Film+, a Cool és a Comedy Central iparkodik a nagyok után, teljes lakosságban a Duna megelőzi a két RTL-es kábeltévét.
Búcsúzásképp még mutatjuk a vasárnap estét, teljes lakosságban: a szépségverseny korrekt nézettséget hozott a közmédiának, de nyerni nem tudott vele, mert többen időztek a Cobra 11 és a Szörny RT. eseményeit szemlélve.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.