Az emberek leggyakrabban az autóban hallgatnak rádiót,
a májusi felméréskor a megkérdezettek kétharmada (67%) említette, hogy szokott a kocsiban rádiózni. Más közlekedési eszközökön szintén utazás közben a válaszadók háromtizede rádiózik. Összességében a legtöbb említés azonban a különböző otthoni helyszínekre érkezett: a magyarok 61 százaléka kapcsolja be a készüléket a konyhában, 53 százalékuk a nappaliban, 35 százalék a hálószobában, 12 százalék pedig a fürdőszobában is szokott rádiózni.
Házon kívül, ha nem utazás közben, akkor a legtöbben a munkahelyükön hallgatnak rádiót: a válaszadók háromtizede említette ezt. Ezen kívül rádióznak még bevásárlóközpontokban (25%), étteremben, bárokban, szórakozóhelyeken (24%), sportolás közben (14%).
A 2015. március és május közötti kutatási hullám adatai szerint egy átlagos napon csaknem 5,9 millióan hallgattak rádiót; ez jóval meghaladja a tavaly áprilisi értéket (5,3 millió fő).
Az utóbbi három hónapban a Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztályok körében naponta átlagosan 2,4 millióan hallgatták;
a második Kossuth Rádió közönsége 1,8 milliós, mögöttük a Music FM és a Petőfi Rádió pedig épp 0,9 millió alatti, illetve kicsivel 0,8 millió feletti napi átlagos hallgatótáborral rendelkezik. 400 ezer feletti hallgatottságot produkált az országos elérésű Dankó Rádió, 300 ezer felettit a budapesti Juventus Rádió. A rádiók élmezőnyében a legfontosabb változás az utóbbi időben, hogy a Music FM beérte a Petőfi Rádiót.
A fővárosban a Class FM-et a Kossuth Rádió illetve a Music FM követi. Szoros a verseny a Juventus, az Info Rádió és a Petőfi Rádió között. Budapesten a rádióhallgatók száma a 2014 áprilisi 473 ezerről 532 ezerre nőtt a 18-49 éves korosztályban.