Lakinger a vállalat budapesti központjában fog dolgozni, ahol John Rossiternek, a közép-európai régió ügyvezető igazgatójának tartozik beszámolási kötelezettséggel.
Lakinger az SPT csatorna portfóliójának teljes márkakommunikációjáért felel a közép-európai régióban. Feladata a csatornák nézettségének és márkaismertségének növelése lesz, ő felügyeli a kutatási osztály működését is.
A SPT Networks közép-európai portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint az AXN, az AXN Black, az AXN White, az AXN Spin, valamint a két non-lineáris szolgáltatás: az AXN Now és az AXN Player.
A portfólióban összesen 13 csatorna kapott helyet 14 országban,
Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Bulgáriában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovéniában, Macedóniában, Koszovóban, Bosznia-Hercegovinában, Montenegróban és Moldovában. Az SPT Networks 2015-ben megegyezett az Modern Times Grouppal a magyarországi Viasat3 és Viasat6 csatornák felvásárlásáról.
Lakinger az SPT-hez a Viacom International Media Networkstől érkezik, ahol a kelet-európai régió marketing, kommunikációs és kreatív igazgatói pozíciója mellett a régiós Nickelodeon Brand Developent igazgatói posztot is betöltötte. Korábban az Allegro Group e-kereskedelmi vállalat portfolióért felelős marketing igazgatója volt.