A Variety összeállította a legdrágább reklámidővel bíró rendszeres műsorok listáját, vagyis felsorolta azokat a hetente jelentkező produkciókat, amelyeknél a hirdetőknek a legtöbbet kell fizetniük egy harminc másodperces reklámhelyért.
Nem meglepő módon
az NBC amerikaifoci-közvetítései végeztek az élen,
a Sunday Night Football címen futó műsorban 2015-ben nagyjából 637 ezer dollárba, 173 millió forintba kerül fél perc, ami 2,2 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az eredmény azért volt várható, mert a legborsosabb díjakat az amerikaifoci-liga döntőjénél, a Super Bowl-nál kérik el, ott tavaly bő négymillió dollár volt egy sztenderd reklámhely.
A listán előkelő helyen szerepelnek a CBS és az ESPN amerikaifoci-közvetítései is,
a sorozatok közül az Empire kaszál a legtöbbet a reklámokból,
ennek szünetében 522 ezer dollárba kerül harminc másodperc – ezt követi a The Walking Dead a maga 502 ezer dollárjával, majd a spin-off, a Fear The Walking Dead 395 ezerrel. Jól hoz a konyhára az Agymenők és a Modern család, de többek között a The Voice is, amelynek idei kiadásában Király Viktorért is izgulhatunk.