Gaál Noémi körül tolonganak a szponzorok
![Gaál Noémi környékén tolonganak a szponzorok](https://cdn.origo.hu/2023/12/m6cDIx3AmbyMpSPwMSJDlbOxLH6TE99gKBayM1B2cLM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2FhMzQxZWE4ZmNhMzRhMjdhMTA4MjQ0MGM0OTIyY2Nm.webp)
Továbbra is eltörpül a szponzoráció részesedése a hagyományos hirdetésekhez képest: a televíziók műsoridejük 0,06–1,29 százalékát használják ki erre a célra. A vizsgált televíziók (RTL Klub, TV2, Duna TV, m1, m2, ATV, Story4, Viasat6 és a Viva) több mint egymillió műsorpercéből több mint ezer cég, közel 90 ezer támogatói üzenetét láthatták a nézők 437 műsorban, mintegy hat és fél ezer perc időtartamban – közölte a médiahatóság.
A legtöbb műsoridőt vásárló támogató egy pénzintézet volt,
amelyet egy építőipari cég és egy telekommunikációs nagyvállalat követ. A legtöbb támogatói kontaktust a TV2 időjárás-jelentése vonzotta, az RTL Klub második helyen végző Reflektor szolgáltató magazinja és bronzérmes Kalandor című műsorszáma előtt.
Az egy műsorszámra jutó szponzorcégek számában a TV2 Több mint testőr műsorszáma végzett az élen, itt 92 vállalkozás üzenete jutott el a nézőkhöz, az RTL Klub 8:08 című reggeli műsorszegmense előtt, ahol 85 cég szerepelt, valamint a TV2 Mokkát megelőzve, ahol 74 szponzor volt látható – jelentette az NMHH. A televíziók emellett főként saját gyártású sorozatokhoz és infotainment típusú műsorokhoz kapcsoltak támogatói üzeneteket, a leggyakrabban a délelőtti idősávban, illetve a hét közepén.