Vásárolt licenc volt a Partyzánok, de valójában egyfajta Vacsoracsata támadt fel benne, csak épp több zenével, és fiatalabb, ismeretlen zenészekkel, énekesekkel. A realityt Nagy Feróval reklámozta a csatorna, de az egykori mentor, a Beatrice frontembere nem keveredett az új generációval, csak felolvasta az előre megírt – humorosnak szánt, de néha kínos - narrációt egy stúdióban.
A műsor gyenge nézettséget szállított, október 15-én például este nyolc és kilenc között 0,6 százalékkal ment célcsoportban, 0,4-et kapirgált össze teljes lakosságban, ez saját gyártású műsortól kevés. Ennyit bármilyen vásárolt sorozat ismétlése is hoz, sokkal olcsóbban, úgyhogy az RTL már el is tette más időpontra, hogy a lelkes, de nem túl izgalmas ifjú zenészek ne rontsák a főműsoridős átlagot. Keddtől már a Showder Klub ismétlése lesz a helyén, utána RTL II Híradó jön, a Partyzánok délután négytől próbálkozhatnak újfent.