A budapesti Big Picture című rendezvényen - ahol a nagy tévétársaságok és sales house-ok képviselői az ügynökségekkel és a meghatározó hirdetőkkel találkoznak – kiderült, hogy a TV2-csoport 50%-kal növeli haza gyártását jövőre. Csikesz Erika, a TV2-csoport kereskedelmi igazgatója arról számolt be előadásában, hogy folytatják a sikeres programokat, például a szponzor-finanszírozott produkciókat, és 50%-kal növelik jövőre a hazai gyártást – írta a Marketing&Média.
A TV2 jelenleg legdrágább szórakozató műsorai a Sztárban sztár, a hamarosan induló, Ördög Nórára bízott A Kocka, vagy a Liptai Claudia vezette 50 milliós játszma, de feltehetően Friderikusz sem öt forintért vállalja a 24 órákat összezárva Alekosszal vagy Oláh Ibolyával. Napi gyártásban költségesebb műsor még a Jóban Rosszban - bár olcsóbb, mint a Barátok közt.
Ahhoz, hogy sokkal többet költsön a TV2-csoport, növelnie kell az állami reklámbevételeiket, és el kell érnie, hogy engedélyezze a kormány a terjesztési díjat. Egyik forrásunkról úgy tudjuk, hogy korábban a TV2 műsoráért háztartásonként fél és egy euró közötti összeget kért volna havonta,
másik forrásunk szerint 270 forint lett volna az alapár,
amely – különféle kedvezményekkel – csökkent volna akár 160 forintig, előfizetőnként. Attól függött az összeg, mekkora a szolgáltató, hány háztartást fed le, és felveszi-e a három másik TV2-es kábeltévét is, vagy csak az anyacsatornát. Úgy tudni, ennél a fél eurónál többet kért volna műsorának továbbításáért az RTL Klub, amely arra hivatkozott, hogy évek óta stabilan vezet, főleg a kereskedelmi célcsoportban.