A heti Médialiftben felfelé tart Violante Placido, miután A szállító című sorozat a 2. hét negyedik legnézettebb műsora lett, 840 ezren töltötték a vasárnap estéjüket a csinos olasz színésznővel, aki Osvárt Andreát váltotta a szériában.
Az RTL Klub ezután a Taxi 4-et küldte adásba, azzal azonban már tartotta a lépést a Duna TV-n futó Magyarország, szeretlek!, amely a köztévés produkciók közül elsőként szerepel a nézettségi toplistán, a tizennegyedik helyen. 12,6 százalékos közönségarányt hozott, nem sokkal maradva el a Taxi 4 14,7 százalékától. Mutatjuk grafikonon is a vasárnap esti küzdelmet:
Az ábrán a Comedy Centralt nem tüntettük fel, a Nielsen méréseiből azonban kiderül, hogy a vasárnap este egyik legrosszabb eredményét a csatornán futó Tesók produkálta, az éppen tévézőknek csupán 0,3 százaléka figyelte – egyik főszereplője, Johnny Flynn ezért kapott tőlünk piros nyilat.
Szombat este a hír- és magazinműsorok után már a TV2 dominált,
Ötvös Csöpi és a Csak semmi pánik betalált a nézőknél, csakúgy, mint az utána adott Halálra jelölve – miközben A Gyűrűk Ura – A király visszatér közönségaránya csak a végére ugrott meg, de akkor sem számottevően. Nézze meg ezt is grafikonon!
A péntek amiatt volt érdekes, hogy az esti kínálatból került ki a hét legnézettebb műsora, reggel pedig
kaptunk egy kis ízelítőt arról, hogy milyenek lehetnek a jövő képernyősei
– a FEM3 Café aznapi adása ugyanis a TV2 Akadémia hallgatóinak vizsgájáról szólt, Demcsák Zsuzsával, Azurák Csabával és Váczi Virág vezető tanárral a döntőbizottságban. A rendhagyó program különösebben nem hozta lázba a nézőket, de azért az 1,8 százalékos közönségaránnyal még elégedett lehet a csatorna.
Mutatjuk a 2. hét húsz legnézettebb műsorát egyben, a táblázatban minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:
A hetet kis különbséggel nyerte meg az RTL Klub, a heti átlagos közönségarányban csak 0,4 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re.
A Duna TV 6,6 százalékkal áll a harmadik helyen,
utána a Film+ következik, hajszállal megelőzve a Coolt. A közmédia csatornái közül az M1 és az M3 szerepel még a tízes toplistán, előbbi a hatodik, utóbbi a tizedik pozícióban, csupán 0,1 százalékponttal maradva el a Super TV2-től.
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.