Megjelent a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY szolgáltató cég éves jelentése, e szerint a magyar tévécsatornák összesen 51,5 milliárd forintos reklámbevételre tettek szert 2015-ben. Ez a 2014-es adatokhoz képest 3 százalékos növekedést jelent.
Főleg a kábeltévék bevétele nőtt a földi sugárzású adókéval szemben: "Az egyéb (kábel) televíziók harminc százalékkal tudták növelni reklámbevételeiket 2015-ben, ezzel a tavalyi teljes bevétel 45 százalékát adták. A 2014-ben 10 százalékos, összesen 4 milliárd forintos bővüléshez képest
tavaly összességében valamivel több mint másfél milliárd forinttal növekedett a teljes televíziós reklámtorta"
– mondta az EY tanácsadó üzletágának igazgatója, Bindics Judit.
"A reklámköltések tavalyi, újabb növekedése egyértelműen jelzi a hirdetők töretlen bizalmát a televízió felé, illetve igazolja, hogy a televíziós reklámok hatékonysága megkérdőjelezhetetlen nemcsak a márkaismertség építésében, de a fogyasztásösztönzésben is" – összegzett a MEME elnöke, Kovács Krisztián.