4,6 millió és 5 millió dollár közötti összegeket kell fizetniük a hirdetőknek, akik a hagyományosan magas nézettséget hozó Super Bowl alatt szeretnék népszerűsíteni terméküket, szolgáltatásukat. Ez egy 30 másodperces szpotra vonatkozik, az árak pedig átlagosan 11,1%-kal nőnek évek óta – írta az AdAge.com.
A sporteseményt közvetítő CBS vezérigazgatója, Les Moonves már 2015 novemberében jelezte, hogy nagy az érdeklődés, és tele is van minden hely. Idén olyan cégek hirdetnek, mint az Audi, az Amazon, az Axe, a Buick, a Coca-Cola, a Heinz, a Honda, az LG, a Pepsi, a Snickers, a Toyota vagy a Walt Disney, többek között.
A televíziós reklámipar csúcsának tekinthető Super Bowlért idén a Denver Broncos és a Carolina Panthers indul. Az idei lesz az 50. ilyen döntő, február 7-én rendezik Santa Clarában, Kaliforniában.