Médialiftünkben lefelé tart a Csak színház és más semmi egyik főszereplője, Schell Judit, mivel a közmédia új sorozata nem hozott túl jó számokat a Duna TV-nek (a színésznő az Origónak itt mesélt a szériáról). A vasárnap esti rész 5,6 százalékos közönségaránnyal ment – a záró epizódban
újra elcsattant egy csók két nő között, de ezt csak 236 ezer néző látta a teljes lakosságból.
A sorozat előtt a Magyarország, szeretlek! csapatai küzdöttek egymással, erre az éppen tévézők 10,1 százaléka volt kíváncsi, egyik műsornak sem sikerült felkerülnie a top20-as listára. Szombaton A Dal 2016 első középdöntője ment a Duna TV-n, 578 ezer nézője volt az Eurovíziós előválogatónak, ez a tizenhatodik helyre volt elég.
Felfelé tart Mérai Kata, mivel a Barátok közt ismét nyerte a hetet a teljes lakosság körében, szerdai epizódja volt a legnépszerűbb, 1 millió 69 ezer néző követte az eseményeket. Jó hete volt az RTL Klubnak, a dobogó második helyén a Híradó, a harmadikon a Fókusz áll, a negyedikre pedig A szállító ért fel 909 ezer nézővel.
Piros nyilat kap Alex a Madagaszkár-ból, az animációs sorozat alulmaradt a konkurenciával szemben vasárnap este, az állatkert lakóinak szerelmes kalandjait 567 ezren figyelték a teljes lakosságból.
Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este:
Vasárnap este így nézett ki a küzdelem:
Mutatjuk a hét húsz legnézettebb adását is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:
A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen 12,5 százalékkal, második a TV2 lett 10,5 százalékkal. Harmadik helyen végzett az év hatodik hetében a Duna TV, a legnépszerűbb műsorok listáját pedig a Super TV2 és az M2 zárja a teljes lakosságban.
Nézettségelemző gyorstalpaló
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.