7%-os volt 2015-ben a hazai reklámpiac növekedése,194 milliárd forint fölé nőtt – ez a mérhető része, de a valós reklámköltés ennél jóval nagyobb – hangzott el az Evolution 2016 konferencia nyitóelőadásán.
A tévék reklámbevételei 51,6 milliárdra nőttek, a kábeltévék erősödése folytatódott. A nyomtatott sajtónál 7%-os volt a visszaesés, 32 milliárd volt: az állami költés csökkenése erősen hatott rá. Az internetes reklámköltés jelentősen nőtt, 54 milliárdos volt tavaly. 9 milliárd forintos volt a rádiók reklámbevétele, ez 3%-os csökkenést jelent.
A digitális reklámköltés 56 milliárdos volt, ez egy folyamatosan növekedő görbét mutat - két évvel korábban még csak 41 milliárdos volt.
A konferenciáról írtuk még: Korai temetni a nyomtatott sajtót