A Rubik Ernő által szabadalmaztatott bűvös kocka, más néven Rubik-kocka is felbukkant a reklámipari szempontból is igen jelentős Super Bowl alatt, egy szpotban, méghozzá annak elején. A sztoriban idegen lényeket visz körbe egy mutánsnak kinéző szerzet egy űrhajóban, pontosabban a Museum of Earthly Wondersben, a Földi Csodák Múzeumában. Szó van róla, hogy a kocka megoldhatatlan feladatot jelentett az emberiségnek, majd arról értekeznek, volt-e agyuk.
Mint korábban írtuk, 4,6 millió és 5 millió dollár közötti összegeket kellett fizetniük idén a hirdetőknek, akik a hagyományosan magas nézettséget hozó Super Bowl alatt szeretnék népszerűsíteni terméküket, szolgáltatásukat. Ez egy 30 másodperces szpotra vonatkozik,
az árak pedig átlagosan 11,1%-kal nőnek évente.
A sporteseményt közvetítő CBS vezérigazgatója, Les Moonves már 2015 novemberében jelezte, hogy nagy az érdeklődés, és tele is van minden hely. Idén olyan cégek hirdettek, mint az Audi, az Amazon, az Axe, a Buick, a Coca-Cola, a Heinz, a Honda, az LG, a Pepsi, a Snickers, a Toyota vagy a Walt Disney, többek között.
A Super Bowlba a Denver Broncos és a Carolina Panthers jutott, előbbi nyerte a döntőt.