Május 4-én a Real Madrid - Manchester City BL-elődöntő 376 ezren követték az M4 Sporton, ennél valamivel kevesebben 353 ezren figyelték egy estével korábban, amikor a Bayern Münchent búcsúztatta az Atlético Madrid. A szerda esti meccs 9,1 százalékos közönségarányt hozott a sporttévének, amely ilyesmire számíthat majd az Eb-meccsek alatt is, kivéve persze a három magyar csoportmeccset, és az esetleges folytatást, ha az összejön – mert akkor még többen nézik majd.
Kereskedelmi célcsoportban feltűnően jól ment a Real-City, ugyanis 11,6 százalékos share-t ért el a főműsoridőben, 20.40 és 23 óra között. A Bayern és az Atlético összecsapása 9,7 százalékkal ment 18-49-ben, ami szintén kimagasló. A nagy érdeklődést kiváltó tornák, események közvetítési jogai viszont nagyon sokba kerülnek, a meccs alatt, kétszer negyvenöt percig nem is lehet reklámot adni, így sok tévétársaság nem is indul értük, mert nem hozza vissza az árát.