A TV2 Csoport 2010-es megalakulása óta soha nem volt még ilyen magas a médiacsoport teljes napon elért közönségaránya; a 18-59 évesek közel 20 százaléka választotta a csatornacsalád kínálatát januárban. A 2016-os portfólióbővítés eredményeként mára 11 csatornával bíró médiavállalat és legnagyobb konkurense között soha nem indult még ilyen éles versennyel az év – közölte a tévétársaság.
Az év első hónapjában magabiztosan nyerte a kábelcsatornák versenyét a SuperTV2 a teljes lakosság körében, főműsoridőben (SHR 3,8%) és egész napon (SHR 4,0%) egyaránt. A hónap első négy legnézettebb műsora a kábelcsatornák kínálatában a Sztárban Sztár + 1 kicsi adásai voltak mind a 18-49-es, 18-59-es célcsoportokban, valamint a 4 évesnél idősebbek körében is - áll a közleményben.
A tévénézők körében nagy népszerűségnek örvend a TV2-n futó Az 50 milliós játszma is, amelynek idei szezonját Majoros Péter Majka vezeti.
Tegnap, február 1-jén a Tények volt a TV2 legnézettebb műsora, 946 ezren követték, a tévézők 24 százaléka figyelte, a 18-59-es korcsoportban pedig 19,1-et ért el.