A Netflixnek nem annyira számít a nézettség, hiszen fix előfizetői vannak, a Nielsen legfrissebb SVOD (stream vagy video on demand) méréseiből azonban kiderül, hogy a cég egyik sorozata, a Stranger Things iszonyatos mennyiségű nézőt mozgat meg.
A második évad nyitó részét a premiert követő három napban nagyjából 15,8 millióan nézték meg, ebből 11 millió ráadásul a kereskedelmi szempontból fontos célcsoportba, vagyis a 18 és 49 év közötti korosztályba tartozik – bár a Netflixnek ez sem számít annyira, hiszen nem mennek rajta reklámok.
Mindenesetre a 15,8 milliós nézettség így is figyelemreméltó, hisz az SVOD világában a Trónok harca hetedik évadjának nyitó része 16,1 millió nézővel tartja a rekordot, míg például a The Walking Dead legutóbbi szezonnyitójára "csak" 11,4 millióan voltak kíváncsiak.
A Nielsen még azt közölte, hogy a Stranger Things esetében 361 ezer olyan előfizető is akadt, aki már a premiert követő 24 órában ledarálta az egész második évadot, mind a kilenc részt.