Nem csak a meccs volt unalmas a szakértők szerint, a nézettség is gyengébb a megszokottnál: tíz éve nem volt ilyen kevés nézője a Super Bowlnak. A mérések szerint a CBS-en a New England Patriots és a Los Angeles Rams összecsapását 98,2 millióan nézték, ennél jobb számokat szállított 2009-ben is, csak 2008-ban volt alatta, akkor 97,5 milliós nézettségről lehetett olvasni.
A Variety szerint a tavalyihoz képest 5%-os az esés, akkor 103,4 millió amerikai ücsörgött a készülék előtt, amerikaifutballt nézve. A rekordot a 2015-ös Super Bowl tartja, akkor 114,4 milliót mértek.
Az idei adatokat kozmetikázza, hogy 100 millió fölé megy a szám, ha minden platformot (CBS Television Network, CBS Interactive, NFL digitális felületek) is beleszámolunk.
A Super Bowl félidejében leadott reklámok mindig különlegesek - itt megnézheti az idei termést.