Hatalmas népszerűségnek örvend a TV2 Bezár a Bazár! című műsora, amely május után júniusban is a nézők kedvence lett. A műsor eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben, június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot - a TV2 javára.
Júniusban a teljes lakosság körében a teljes napot nézve is tartja vezető helyét a TV2.
TV2 mindhárom vizsgált célcsoportban magasabb közönségarányt ért el, mint az RTL Klub (egész napot vizsgálva). A teljes lakosság körében ez a kiemelt, esti idősávra is igaz. Csoport szinten is mindhárom fontos célcsoportban (18-49, 18-59, 4+), mindkét vizsgált idősávban (teljes nap, prime time) megelőzte a TV2 Csoport az RTL Magyarország csatornáit.
A Bezár a Bazár! a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában.
Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19,0 százaléka volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7 százalékos részesedést tudott elérni az idősávban.
A Bezár a Bazár! sikere megkérdőjelezhetetlen, éppen ezért a nézői igényekhez igazodva a TV2-n tovább folytatódik a műsor június 24-től a Tények után.