Az Office-ban Kevin Malone-ként látott Brian Baumgartner új bevételi forrást talált magának a járvány idejére, a Cameo nevű applikáción keresztül személyre szabott, egyedi üzeneteket küld a rajongóknak.
A szolgáltatás lényege, hogy a megrendelő befizet egy bizonyos összeget, majd elmondja, hogy kinek és milyen üzenetet szeretne küldeni az adott sztárral – a sztár pedig felveszi otthon a videót, elküldi a linket, és kész is a meglepetés.
Baumgartnernél épp 195 dollárba kerül egy ehhez hasonló videó, de nála olcsóbbat és drágábbat is találunk az oldalon, nyilván attól függ, hogy mennyire ismert és kedvelt egy sztár.
A szolgáltatással legtöbbet keresők listáját mindenesetre Baumgartner vezeti, idén már egymillió dollárt szedett össze apránként. A Cameo egyik alapítója és vezérigazgatója, Steven Galanis a New York Times podcastjében beszélt a színész sikeréről, szerinte az egyébként a titka, hogy minden feladatot egyformán komolyan vesz, és persze nagyon vicces tartalmakat gyárt.