A TV2 megtartotta piacvezető pozícióját 2021 első negyedévében

Exatlon
Vágólapra másolva!
2020-as év sikereit folytatva, 2021 első negyedévében a TV2 Csoport és a TV2 csatorna ismét piacvezető lett mind a három fő korcsoportban az átlag közönségarányt tekintve (A18-59, A18-49, A4+, Teljes nap) - írja a csatorna közleménye.
Vágólapra másolva!

2021 első negyedévében a TV2 lett a legnézettebb csatorna, mivel átlagosan a 18-59 éves nézők 9,2%-a, a 18-49 éves nézők 9,6%-a és a teljes lakosság 11,6%-a választotta, ezzel szemben fő riválisát az RTL Klub-ot azonos sorrendben csupán 9,1%, 8,5% és a teljes lakosság 8,6%-a.

Az első negyedév eredményéhez hozzájárult, az Exatlon Hungary sikere is.

Sok néző követi figyelemmel a bajnokok és kihívók csatáit, így a sport reality a hónap utolsó napjáig bezárólag az idősávja legnézettebb műsora lett a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportban. A harmadik évad 68 epizódját átlagosan a 18-59 éves nézők 13,8%-a választotta, amivel a műsor 0,3%ponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját. A fiatalabb, 18-49 éves nézők körében még nagyobb nézői részesedést tudott kihasítani, hiszen az RTL Klub azonos idősávjával szemben 3,1%ponttal többen, azaz átlagosan a nézők 15,4%-a választotta az Exatlont esti szórakozásnak.

Forrás: Gelencsér Tímea/Instagram

Az első negyedévben ért véget a Doktor Balaton első évada, ami a 45 epizód átlagát tekintve szép eredményt tudhat magáénak, hiszen a 18-59 éves nézők 13,4%-át nyerte meg magának, ezzel erősítve a TV2 csatorna eredményeit.

Forrás: TV2

A telenovella rajongók is megtalálhatták kedvenceiket a TV2-n. A hétköznap kora délután futó három sorozat az idősávja legnézettebb műsora lett az első negyedévben. A 14:35-kor kezdődő Tiéd az életem, átlagosan a 18-59 éves nézők 8,6%-a választotta, ezzel 2,2%ponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját. Ezt követően Az én lányom, már átlagosan 11,3%-os közönségarányt tudott elérni, amivel 7,5%ponttal teljesített jobban fő konkurense azonos idősávjánál (RTL Klub: 3,8%). A 16:50-kor kezdődő harmadik sorozat, A bosszú csapdájában is magasan nyert, hiszen 10,4%-os közönségarányt ért el, míg az RTL Klub azonos idősávja csupán 6,7%-ot.

A TV2 esti hírműsorait is sok néző választotta, az első negyedévben a teljes lakosság körében az esti Tények 20,0%-os, az azt követő Tények Plusz pedig 14,6%-os közönségarányt ért el.

Ezzel az eredménnyel a Tények Plusz a saját idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében.

TV2

A hétköznap délelőtt még mindig a TV2 csatornáé, mivel reggeli műsorai töretlenül a nézők kedvencei.

2021 első negyedévében a Mokkát átlagosan a 18-59 éves nézők 15,0%-a, a Mokkacinot pedig 9,4%-a választotta. Így mind a két műsor az idősávja legnézettebb műsora lett, hiszen az RTL Klub azonos idősávját a Mokka 6,7%ponttal, a Mokkacino pedig 5,4%ponttal tudta maga mögé utasítani.

Forrás: Istenes László/Instagram

A TV2 kábelportfóliója is szépen teljesített, hiszen az RTL Magyarország kábelportfólióját is legyőzve az első negyedévben átlagosan a 18-59 éves nézők 14,0%-át, a 18-49 éves nézők 13,3%-át és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 13,6%-át mondhatta magáénak.

A csoport legerősebb csatornája a Mozi+ volt, ami elnyerte januárban, februárban és márciusban is a legnézettebb kábelcsatorna címét a 18-59 évesek körében.

Az első negyedévben átlagosan a nézők 3,9%-a választotta, és ehhez az eredményhez hozzájárultak a csatornán futó magas nézettséget elérő filmek, mint pl. a március 14-én este hét órai kezdéssel műsorba került Orvlövész, ami 166 ezres nézettséget ért el, és így 7,1%-os közönségarányt mondhatott magáénak a 18-59 évesek körében.

A kábelportfólió közül kiemelkedik még Jocky TV, hiszen 2021-ben folyamatosan növelve nézői részesedését januárban 0,8%-ot, februárban 1,1%-ot, márciusban pedig már 1,2%-ot mondhatott magáénak a 18-59 évesek körében.

Ezeknek az eredményeknek köszönhetően 2021-ben a TV2 Csoport megőrizte piacvezető pozícióját és stabilan vezet mind a három korcsoportban,

átlagosan a 18-59 éves körében az RTL Magyarországnál 2,4 %ponttal többet, azaz 23,2%-os, a 18-49 évesek körében 2,6%ponttal többet, azaz 22,9%-os nézői részesedést ért el. A 4 éves vagy annál idősebbek körében 25,2%-os volt a nézői részesedése, ami alapján elmondható, hogy 2021 első negyedévében minden negyedik tévénéző a TV2 Csoport valamelyik csatornáját választotta.

Sikerrel debütált a TV2 új digitális platformja, a TV2 Play is.

A február 14-én indult felület 21%-kal több egy napra eső videóindítást generált, mint a korábbi oldal legjobb eredménye. Az oldalon legsikeresebb Exatlon a korábbi Dancing With The Stars napi (2020. november 2.) online rekordját döntötte meg, az új felületen a legsikeresebb napon (2021. február 25.) 57%-kal többször indították el a videóit, mint a korábbi oldalon a táncos show-ét. A sport reality a tavalyi év hasonló időszakához képest 61%-kal több elindított videóval büszkélkedhet, ami a TV2 Play felületének egyértelmű sikere - közölte a TV2 Csoport.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!