6,5 millió dollár, 1,9 milliárd forint: ennyi most egy félperces reklámhely ára a Super Bowlon, vagyis az amerikaifoci-bajnokság döntőjén a szünetek alatt.
A magas áron igazából nincs mit csodálkozni, hisz számos hirdető hagyományosan erre az időszakra tartogatja a legkreatívabb, jobbára sztárokkal telezsúfolt reklámjait, aminek természetesen a nézettség az oka – a jelenségről legutóbb itt írtunk bővebben, amikor az idei kínálatból is szemezgettünk.
Most ráadásul maguk a hirdetők verhették fel az árat, a tavalyi 5,5 millió dolláros ár helyett az NBC Sports ugyanis eredetileg 5,8-6,2 millióért remélte eladni a félperces reklámhelyeket, de akkora volt az érdeklődés, hogy könnyen emelhetett.
A Deadline legutóbbi cikke szerint már csak öt darab reklámhely maradt, amelyet nem adtak el, pedig a Super Bowlig még hátravan öt hónap.