Minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el a kereskedelmileg fontos, 18-59-es célcsoportban az Összezárva Hajdú Péterrel legutóbbi adása. Az idén tavasszal negyedik szezonját futó talkshow-reality Járai Mátéval készült epizódja magasan a csatornaátlag fölött teljesítve, 3.05%-os eredményt ért el az említett korosztály körében - áll a Life TV közleményében.
A rekordot hozó műsorszám további célcsoportokban is remekelt: a 18-59-es mellett a 18-49-es célcsoportban (2.68% shr) és a teljes lakosság (2,41% shr) körében is kiemelkedőn népszerűnek bizonyult, mindhárom esetben a TOP10 legsikeresebb televízió csatorna közé emelve a LifeTV-t a műsor adásideje alatt. A 18-59-es célcsoportban a 6. 18-49-ben a 7. a teljes lakosság körében pedig a 7. volt.
Az Összezárva Hajdú Péterrel március 18-án este 10-kor folytatódik a LifeTV-n a következő epizóddal, amelyben Rubint Rékát láthatják a nézők.