Jelenleg a TikTok dönt meg minden rekordot, ha a felhasználók számáról és a tartalomgyártói számokról van szó. Az influenszerek bizonyos platformokon pénzt is tudnak keresni a megtekintések után, mások az együttműködésekből próbálnak pluszjövedelemhez jutni. A YouTube-on már évek óta él a lehetőség, hogy egy bizonyos követőszám és megtekintés szám után a tartalomgyártó jelentkezhet az "adsense programba." Egy népszerű youtuber már meg tud élni a reklámpénzekből, melyeket a megtekintések után kap.
A tiktokkerek a youtuberekkel ellentétben csak az együttműködésekből keresnek pénzt. A TikTok ugyanis egyetlen lehetőséget szolgáltat a tartalomgyártóknak, hogy pénzt keressenek - élő adásokat kell tartani a rajongóknak, amiben más tartalomgyártókkal versenyeznek - aki több pontot gyűjt az nyer. A pontokat a rajongók küldik, akik pénzért vásárolnak digitális ajándékokat, amiből egy bizonyos százalékot a tartalomgyártó kap majd meg. Egy népszerű tiktokker egy videóért akár 200-300 ezer forintot is elkérhet manapság, a TikTok élő adásokból ennél sokkal többet lehet keresni.
Demeter Hajnalka és Boros Márcselló az egyik legismertebb hazai tiktokker páros, akik több százezer követővel rendelkeznek és már hónapok óta tartanak rendszeresen élő mérkőzéseket az oldalaikon. Hajnalka egy friss videójában elárulta, hogy Márcselló akár heti kétmillió forintot is megkeres az élő mérkőzésekkel.