Bizonyára sokan emlékeznek a magyar Teleshop adásaiból is a német Horst Fuchsra, aki jellegzetes stílusával mindenkiben nyomot hagyott – akár pozitív, akár negatív volt róla a benyomás. Nemcsak a külseje és a beszédstílusa, de rendhagyó gyakorlati bemutatói mellett sem lehetett elmenni szó nélkül: volt, hogy késsel vágott el egy másik kést, máskor tojást sütött a motorháztető speciális anyaggal bevont felületén. Mindezt azért, hogy eladjon, eladjon, eladjon.
Fuchs eredetileg karosszérialakatosként dolgozott, de állítólag már akkor nagyon jó volt a rábeszélőképessége, amit később autókereskedésekben kamatoztatott, majd autóápolási termékekkel házalt. Saját értékesítési cégével aztán már termékbemutatókat is tartott egész Nyugat-Európában, a nyolcvanas évek második felére pedig a közép- és kelet-európai piacot is felfedezte, miután 1984-ben Ausztriába költözött.
A kilencvenes évek közepén fordult az Egyesült Államokban már hatékonyan működő Teleshop felé, Németország és Ausztria mellett többek között Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Bulgáriában és persze Magyarországon is lehetett látni a reklámjait – itthon többnyire Bodrogi Attila szinkronhangjával. A hazai eladásokról nincsenek adatok, de a Fuchs által reklámozott termékekből összességében egy zöldségszeletelőből adtak el a legtöbbet.
A Teleshop ma már természetesen nem megy olyan jól, az internetes áruházak térhódítása (a plázák mellett) ennek a műfajnak is sokat ártott. Fuchs ezzel együtt 76 évesen sem tétlenkedik, bár ma már a képernyőn nem lehet látni: a cseh TVGuru szerint a háttérben, kreatív vezetőként foglalkozik távértékesítéssel, egyébként szakácskönyve is jelent meg.
A magánéletéről nem lehet semmit tudni, a közösségi oldalakon sem túl aktív – Instagram-oldala nincs, a Facebookon pedig legutóbb jó tíz éve tett közzé egy bejegyzést, pont a budapesti könyvbemutatójáról: