Mint írtuk, pénzért árusítja magánéletét a volt magyar szépségkirálynő és rapper férje. Az indulás után állítólag 889 internetező iratkozott fel és fizette ki a havi 1790 forintos árat, ezzel másfél millió forint került Kulcsárékhoz. Ez egyáltalán nem magas összeg, ma már egy befutott magyar sztár, celeb egymilliót is elkérhet 1-2 reklámposztért, és mellé még kap egy ingyen wellness-hétvégét a párjával. De a másfél millió is több, mint a félmillió - ugyanis csúnyán esett az előfizetők száma.
A második évad a napokban debütált, de a visszajelzések alapján nem mindenkinek nyerte el a tetszését. Egyesek unalmasnak tartották a videókat, azon problémáztak, hogy Edináék végig kutyát sétáltattak, és nem is történt semmi más. Ez pedig a feliratkozók számán is meglátszik.
Legalábbis ezt támasztja alá az a fotó, amit a minap a Redditen tett közzé valaki. Ennek tanúsága szerint a szépségkirálynő csatornáján már csak 249 előfizető maradt,
ami körülbelül egy 450 ezres bevételt jelent december hónapra a családnak.
Azt, hogy ez a szám mennyire tükrözi a valóságot, nem tudjuk, viszont Kulcsár Edina profiljában a 249 előfizető felírat olvasható, ami a 889 emberhez képest óriási veszteség - írta a Ripost.