• A TV2 mindhárom kiemelt korcsoportban megnyerte a teljes napot a nézettségi versenyben. Ez a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) 9,2%-os átlag nézői részesedést jelentett februárban, míg a második helyezett RTL 7,2% közönségarányt ért el. Csoportszinten mindhárom vizsgált célcsoportnál teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport volt a legnézettebb.
• A saját gyártású produkciók közül februárban a hétköznapi műsorok – a Szerencsekerék és a Kincsvadászok – nyerték az idősávjukat havi átlagban, mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A Kincsvadászok különösen sikeres, a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) átlagosan kétszer annyian nézték februárban, mint a legfőbb konkurenst az azonos idősávban. A 18-49 éves nézők tekintetében közel két és félszeres, a teljes lakosság körében pedig még nagyobb, több mint két és félszeres az előny. Ráadásul a műsor eddigi összes epizódja nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
• Esti infotainment műsorok: a főműsoridős Tények és Tények Plusz is a teljes lakosság körében voltak idősávjuk legnézettebb műsorai februárban. A teljes lakosság körében a TOP10 műsor mindegyike a Tények egy-egy epizódja volt februárban.
• Reggeli magazinműsorok: a Mokka és a Mokkacino is toronymagasan idősávjuk legnézettebb műsorai havi és éves szinten is.
• A Kábelportfólió februárban szintén szépen teljesített, a teljes piacot vizsgálva a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna februárban és éves szinten is, mind a 18-59 évesek , mind a 18-49 évesek körében is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.
• A SuperTV2 negyedik helyezésének is köszönhetően a havi csatornatoplista TOP5 csatornájából három a TV2 Csoporthoz tartozik teljes napon februárban (A18-59).