Sokakat átvert Kulcsár Edina és G.w.M

Vágólapra másolva!
Egyre több a panasz a fizetős csatornájukkal kapcsolatban: van olyan feliratkozó, aki már azt is fontolgatja, hogy a fogyasztóvédelemhez fordul.
Vágólapra másolva!

Kulcsár Edina és G.w.M tavaly novemberben indította el a saját reality műsorát. A házaspár havonta 1790 forintot kér(t) az exkluzív tartalmak megtekintéséért, és már az induláskor sokan feliratkoztak. Az első részben elárulták, hogy a rapper kórházban van, miután hetekig depresszióban szenvedett, aminek következtében nemcsak felszedett 15 kilót, de a bal belső fülében az egyensúlyért felelős szerve is leállt. Szintén a realityjük egyik epizódjában árulták el, hogy Kulcsár Edina nem sokkal az első közös baba érkezése után újra terhes, ráadásul egy kisfiút hord a szíve alatt, aki majd augusztusban érkezik. A videókban hasonló extra tartalmakat ígértek, melyek egy idő után sokak szerint elmaradtak.

A Bors szerint először a tavalyi év végével kezdtek lemorzsolódni a feliratkozók a házaspár fizetős csatornájáról, majd ahogy átléptünk a 2024-es évbe, egyre többen döntöttek úgy, hogy már nem kíváncsiak a tartalmakra. Akkor persze volt egy nagy fellendülés, mikor heteken keresztül azt találgatta mindenki, hogy az egykori szépségkirálynő terhes-e. Azóta viszont nincs nagy visszhangja a csatornának, még csak arról sem posztoltak a rajongók, hogy hányadik évadánál tarthat a műsor. Arról viszont annál inkább, hogy nem elégedettek azért, amiért eddig fizettek.

Elégedetlenek az előfizetők

A Redditre felkerült egy képernyőfotó, amit az egyik előfizető osztott meg. Ennek tanúsága szerint valakinél annyira kiverte a biztosítékot, hogy mostanában elhanyagolja a páros az oldalt, hogy inkább lemondta a feliratkozását, és még azzal is megfenyegette Edináékat, hogy a fogyasztóvédelemhez fordul, ugyanis szinte semmit nem kapott a pénzéért abból, amit megígértek neki a vásárláskor.

"Hello. Az előfizetést lemondtam. Egyrészt a tartalom édeskevés, másrészt a hirdetőben a privát üzenetküldés is benne van, amelyre viszont válasz nincs. Így úgy érzem, a jogaim sérültek, a reklám pedig félrevezető és valótlan dolgokat tartalmaz, a fogyasztót megtéveszti.

Ezért a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Egy fizetős szolgáltatás nyújtsa azt, ahogyan hirdetik

– írta a felháborodott hölgy, de nem ő az egyetlen, aki nem elégedett azzal, amiért fizet.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről