Nagy bejelentést tett Sándor Szandra divattervező és cégtulajdonos, aki elképesztő nemzetközi sikereket arat divattmárkájával. A Nanushka méltán vált elismerté, hiszen már huszadik évfordulóját ünnepli a cég, ami ezidő alatt a világsztárok egyik legkedveltebb divatmárkájává vált. Sándor Szandra a London College of Fashion egyetemen diplomázott, majd 2005-ben megalapította az ekkor még budapesti székhelyű Nanushka divatmárkát, ami olyan ruhadarabokat készít, amelyeket a funkcionalitás, a praktikusság és a tudatos kivitelezés határoz meg, arra is odafigyelve, hogy időtálló darabokat biztosítson a vásárlók számára. Sándor Szandra alapvetően a fenntarthatóság jegyében alkot, ehhez ragaszkodik a cég alapelveként is. Ezért sem meglepő, hogy egyre több világsztár is a magyar divattervező darabjai közül válogat, hiszen nagyon egyedi és ritka daraboknak számítanak.
Sándor Szandra mindig újabb célokat tűz ki magaelé, és igyekszik terjeszkedni a világon mindenhol, így Londonban, New Yorkban és Shanghaiban is nyitottak már saját üzletet, és számos neves viszonteladó is forgalmazza a Nanushka darabjait. Most egy újabb mérföldkőhöz érkezett a cég, hiszen új helyszínre költözött New York-i üzletük, mely sokkal inkább megfelel Sándor Szandra és a márka elképzeléseinek, és valóban a cég alapelveit tükrözi. A Nanushka a nagy bejelentés után már mutatott is pár felvételt az új üzletről az Instagram-oldalán, a vásárlói pedig nem győzik dicsérni az új dizájnt, és örülnek az új helyszínnek is, ami egy igazán méltó hely a Nanushka számára.
Azonban ez még csak a kezdet, Sándor Szandra a divatmárkája huszadik évfordulójára egy nívós divatbemutató keretén belül mutatta be a 2025-ös tavasz/nyári kollekcikóját, mely magában foglalja a Nanushka múltját, ami a jelenhez vezetett, illetve a jövőképét is.
A tavasz/nyár 2025 kollekció a papír kézművességből merít ihletet, újragondolja a különböző textúrákat és technikákat a nyers papírból, és új, kifinomult szövetekké és ruhadarabokká alakítja. Hangsúlyozva az emberi kapcsolatok és érintésnek fontosságát, a Nanushka magyar hátterének gazdag örökségét viszi előre. Egy olyan világban, amely túlstimulál és tartalommal túláradó - a Nanushka a minimalizmusban találja meg a békét, csendes teret kínálva az elmélkedéshez. A közönséget arra ösztönzi, hogy álljon meg, idézze fel a múltat, ölelje át a jelent, és fordítsa a lapot a jövő felé.
A különböző művészettörténeti és formatervezési könyvekből összegyűjtött fizikai papírok képezték a szezon központi referenciáját, jelezve, hogy visszatérünk a kutatás alapjaihoz, és fizikailag lapozgatnak, hogy inspirálják a jövőt. Robert Morris konceptuális művész munkáinak referenciái voltak az inspiráció egyik formája, amelyet a márka további műszaki szövetfejlesztésére használt. Az SS25 kollekció részeként bemutatkozott a Nanushka első kézitáskája, a Sandi is.
20.000 darab újrahasznosított papírcetli lógott a mennyezetről a Nanushka jellegzetes “moonbeam” színű szőnyeggel borított kifutója hosszában. A papírcetlik a Nanushka 20 éves történetének képeit, jegyzeteit és archív pillanatait hordozták. A modellek a papírcetlik alatt sétálva mutatták be az új kollekciót, és egy rövid gondolkodási pillanatot hagytak maguk után, amelyek a múltat jelképezik, és a jelen pillanathoz vezetnek.
A bemutató nevezetes nemzetközi vendégeket vonzott, akik az első sorból tekintették meg a kollekciót. Köztük volt skót színész és énekes Thomas Doherty és az amerikai színésznő Larsen Thompson. Ezenkívül Sarah Lysander, Zack Lugo, Richard Biedul és Tanner Reese is vendégek voltak a bemutatón. Sándor Szandra sem egyedül érkezett, ugyanis a nagy eseményre ritkán látott kisfiát is magával vitte, és fotó is készült róluk a helyszínen.