A gyakran látható ilyen volt, ilyen lett képek bemutatják az életmódváltás döbbenetes hatásait. A hirdetett termékek fogyasztói vagy a programokban részt vevők – állítólag – kemény munkával, több hónapos tréninggel vagy diétával érik el a látványos eredményeket. Vagy nem.
A BBC Wales’s Week In Week Out műsorában két önkéntes sportolási kiegészítőket „tesztelt”. Az átalakítási folyamat részét képezte sok barnító spray, 15 perces könnyű testmozgás, egyenes testtartás és a lágyabb megvilágítás.
Az átalakítási folyamatot ezen az oldalon tekintheti meg!
„Egész megdöbbentem, amikor először láttam az eredményt” – mondta a férfi önkéntes, Joe, akinek még a mellkasát is leborotválták a fényképezéshez.
A fényképek szerkesztéséhez alig használtak képmódosító szoftvert. A készítők csak azt akarták bemutatni, mekkora átverések bújhatnak meg az ehhez hasonló reklámok egy része mögött.