Az eszköz az ADIFO (All Direction Flying Object, azaz Minden Irányba Repülni Képes Objektum) nevet kapta.
Alacsony repülési magasságban, kisebb sebességgel a gép légcsatornás propellerrel tartja magát a levegőben (akárcsak a kvadrokopterek), míg nagyobb magasságban, nagyobb sebességnél sugárhajtóművet használ, amit a csészealj hátuljára szereltek. A jármű oldalsó részein fúvókák biztosítják, hogy a repülő csészealj - akárcsak a sci-fi filmekben látható űrhajók - hirtelen helyzetváltoztatásokat is gyorsan végre tudjon hajtani. Az ADIFO készítői szerint a manőverezésnek csak a pilóta fantáziája szabhat határt.
A tervezők szerint találmányuk ideális lesz harci drónnak is, mivel alakja miatt a radarok nehezebben tudják bemérni. A fejlesztések természetesen tovább folynak, a csészealjat következőleg nagyobb méretben, valamint transzszonikus és szuperszonikus sebesség mellett is tesztelni fogják.
A Motherboard portál ugyanakkor felhívja a figyelmet arra, hogy korábban – többek között az amerikai hadsereg is – már több csészealj formájú repülő járművet is próbáltak megalkotni, végül ezek egyike sem került bevetésre a gyakorlatban.