Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyagot használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue ruha
O’Neill Blue ruha
Vágólapra másolva!
A népszerű szörf és ruházati márka olyan kollekciót készített, amely 86%-ban újrahasznosított műanyagokból gyártott darabokból áll. Az O'Neill Blue elnevezésű óceánmentő misszió célja, hogy felhívja a figyelmet az óceán szennyezettségére
Vágólapra másolva!

A márka Jack O'Neill szörfös nevéhez fűződik, aki 1996-ban álmodta meg a Tenger Odüsszeia edukációs misszióját, hogy felvilágosítsa a diákokat a tengerrel és a környezettel való szoros kapcsolat fenntartásának fontosságáról. A márka azóta is kiemelt figyelmet fordít a témára, most éppen ezzel a különleges kollekcióval.

O’Neill Blue ruha. Forrás: ArvaliCom

Több, mint 10 millió palackot hasznosítottak újra a ruházatokhoz

Az újrahasznosított ruhákat bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrják. A márka újrahasznosított PET-palackokból készült úgynevezett REPREVE®-et használ, amelyet megtisztítanak és fonalaikba szőnek. A fonalat ezt követően a U TRUST® által tanúsított legjobb minőségű újrahasznosított rostforgácsok és pelyhek felhasználásával sodorják. A szintetikus szálak ezen formája kevesebb üvegházhatású gázra támaszkodik, és a folyamat során vizet és energiát takarít meg.

O’Neill Blue ruha. Forrás: ArvaliCom

2025-re az O'Neill Blue kollekció kizárólag újrahasznosított ruhadarabokat tartalmaz majd

A 2022-es tavaszi/nyári kollekció 86%-a ezzel a technológiával készült. Céljuk, hogy 2025-re egy 100%-os O'Neill Blue termékcsaláddal álljanak elő. „Arra törekszünk, hogy teljes mértékben megfeleljünk magatartási kódexünknek, és felhívjuk az emberek figyelmét az óceán szennyezettségére.

O’Neill Blue ruha. Forrás: ArvaliCom

Az O'Neill Blue nem a szezonális trendekről szól, nem is egy kapszula kollekció, sokkal inkább a hosszú távú fenntarthatóságot és az óceánok egészségét helyezzük előtérbe" - tette hozzá Kun Álmos, az O'Neill márkamenedzsere.

O’Neill Blue ruha. Forrás: ArvaliCom

A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspirációként hat a vásárlók számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.

(Forrás: Arvalicom)

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!